Tips

Nyss hemkommen från en lång, skön promenad med Fabbe tänkte jag ge er några tips på goda saker att äta:

Marabou Premium med hallon (Det är inte bara vansinnigt gott, det är dessutom 70 % kakao, och vet ni vad det betyder? Jo, det är nyttigt också!)

Mango (också nyttigt;))

Siaglass med Wienernougat

Valios yougurth "Sommarbär" med färsk, tärnad apelsin i. (Min syster som har tipsat och tro mig, det är en underbar start på dagen!)

Boxholms vitlöksost, den ska tydligen vara riktigt god att ha på t.ex. gratänger, vilket jag inte har testat, men den gör sig riktigt bra på mackan.

Jag kommer säkert på fler saker men testa dessa först så återkommer jag med fler sen. :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Marabou Premium med hallon <3 underbar

det var miranda som visade den först för mig :)

2010-01-24 @ 21:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0