Korkad?

Ibland blir jag lite orolig över min mentala hälsa. I förrgår ändrade jag mail, dvs inloggningsnamn till bloggen och igår fick ja nästan panik när jag skulle blogga men inte kunde komma in på bloggen. Varför? -För att jag inte förstod varför jag inte kunde logga in med gamla mailen. Smart.

Idag var Mando Diao med på allsång på skansen.
1. Dom är verkligen asbra.
2. Hur sköna är dom inte när dom har folkdräkt på sig? Heja Dalarna! :) (Ja jag vet att det finns i resten av Sverige också, men till exempel Skåningarna tror ju att det är ett skämt att folk har det på sig..)

Hoppas det är bra med er alla!

Kommentarer
Postat av: A

hela dalarna är ett skämt

2010-07-27 @ 23:19:34
Postat av: F

Skåne är ett skämt

2010-08-01 @ 22:55:50
Postat av: Syedhermine

Very impressed!

2011-02-09 @ 11:17:59
URL: http://syedhermine.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0