Tomt och tyst

Borlänge ligger öde, det enda som vittnar om att det för knappt ett dygn sedan var Sveriges största paty här är skräp, krossat glas, halvrivna scener och några festivaldeltagare som ligger utspridda lite här och var längs vägen mot tågstationen. Måsarna har årets största middag serverad och burksamlarna blir stormrika, det känns lite jobbigt, det är alldeles tyst och tomt... Jag sörjer med alla er som aldrig har upplevt denna festival, den är verkligen helt awsome! Jay-z levde upp till förväntningarna och gjorde en grym konsert, likaså gjorde Europe, varför måste det ta slut?! Just nu skulle det gärna få hålla på i en evighet! Jag säger bara en sak: Peace & Love 2011! Jag kommer att vara där, kommer du?


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kommer vara där, jobbar jag så tar jag semester!! Vi får gå tillsammans då.. :)

2010-07-07 @ 20:59:35
URL: http://annaemmma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0