Blåsor under fötterna och träningsvärk i rumpan

Även om jag egentligen inte har kännt mig effektiv idag så känns det som om jag har gjort lite vettiga saker. Dagen började med att jag skulle promenera till Emma och trodde att jag tog en genväg som två rejäla blåsor under trampdynorna och 45 minuter senare visade sig vara en senväg. Väl där åkte vi till stallet och red lite på banan för att sedan gå över från att ta hand om häst till att ta hand om cykel. Vidare till körskolan och teoriplugg och sedan cykeln halva vägen hem (nästan, mamma plockade upp mig <3). Väl hemma behövde gräsmattan klippas vilket kanske låter som en baggis, men om någon känner för ett träningspass är ni välkomna hit när den behöver klippas nästa gång!

Nog om idag, imorrn bär det av till IKEA med Emma och Elin. Tror det kommer bli riktigt najs.

Nu ska jag låta måsarna ute ta mig i väg till vackra drömmar om havet.

Sov så gott!

Godnatt


Kommentarer
Postat av: A

klippte med gräsmattan idag. 1 dag ledigt och dirre blir man rastlös XD glad pappa sen iaf!

2010-06-17 @ 03:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0