Så vackert

Jag och mamma tittade på bröllopet igår och det var så fantastiskt vackert! Lyckliga människor är det vackraste som finns, och lyckan och kärleken hos och mellan Viktoria och Daniel var omöjlig att ta miste på. Det är den känslan, den starka kärleken och enbart den som ska få människor att gifta sig med varandra. När de ärligt kan säga: "...att leva med dig i nöd och lust och vara dig trogen tills döden skiljer oss åt."

Så som viktoria strålade igår och de kärleksfulla blickar som hon och Daniel utbytte hela tiden var så vackert att jag blev helt rörd.

En annan sak som rörde mig var Daniels tal. Han berättade b.la. om 30 brev Viktoria hade skrivit till honom natten innan hon skulle resa till Kina i en månad, så att han skulle kunna läsa ett brev varje dag. Det är så fint och romantiskt att man omöjligt kan hålla tårarna tillbaka.

Måste också kommentera Viktorias klänning som var sanslöst vacker, liksom hela hon.

Imorgon bitti bär det av till Stockholm för att möta upp söta Josse som ska komma hit på besök. Ska guida henne runt och visa den stora staden innan vi åker hit imogon kväll.

Hoppas allt är bra med er alla!

Kram

Kommentarer
Postat av: A

bara jag som tyckte det var tråkigt?

2010-06-21 @ 00:12:44
Postat av: F

Hahaha, Anna, kan det vara någon som inte är så romantisk av sig? ;)

2010-06-25 @ 10:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0