Countdown

Nu är det snart hemfärd! På fredag morgon åker jag och är i Borlänge på förmiddan. Det ska bli underbart! Roligt att träffa alla igen. :)

Idag har vi haft föreläsningar mellan 10-15 och sedan ytterligare en föreläsning om alkohol inför höstens nollning.

Just för tillfället sitter jag i soffan, utslagen och proppmätt efter en portion mannagrynsgröt, macka och en stor, perfekt mango! :) Yummie!

Tittar på "fuskbyggarna" på TV4. Jag blir rädd, nu har vi ändå läst så pass mycket i skolan att man förstår vad de pratar om och vikten av bristerna. Herregud, det är verkligen skrämmande! Usch!
Jaja, nu ska jag se klart och sedan skriva referat inför morgondagens seminarium.

Sov så gott!

Ciao

Kommentarer
Postat av: A

Andra halvan var apkul!

2010-03-24 @ 23:25:25
Postat av: A

Du får ha det så trevligt! :)

2010-03-24 @ 23:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0