Datordag

Det har regnat hela dan idag, så himla trist. Det resulterade i att det blev datordag med bl.a. bloggfix, jag är inte helt nöjd, men det blev i alla fall bättre än förut.

Jag har just ätit fantastiskt goda kycklingwraps och äter nu morotsstavar doppade i guacemole. Mmmm.. Funderar på att se TV-versionen av "Män som hatar kvinnor", den är tydligen längre än bioversionen. Jag kanske tröttnar om en kvart eftersom jag såg den ganska nyligen.. Jaja, vi får se helt enkelt. :)

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kramar

/F

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker då bloggen blev snygg, till skillnad från min som är en sorglig historia! =)

2010-03-22 @ 11:33:13
URL: http://annaemmma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0