Fruktsallad

Kommer ni ihåg den leken? Vi brukade leka den på lekis, det var tider det!
Det var dock inte det jag skulle säga egentligen. Jag kom på att jag har glömt att berätta om den fantastiska Anna som kom på oväntat besök förra söndan.

 @ Facebook:

Anna: Är du hemma?

Jag: Ja, fast jag ska åka och handla, är nog hemma om 50 minuter igen.

Anna: Okej, men då får du klara dig på 50 minuter också, för jag sticker nu.

När jag kom hem hade hon precis kommit, hon följde med in och plockade upp frukt efter frukt ur väskan. "Vi ska äta fruktsallad!" -Och fruktsallad blev det, tror faktiskt att det var den godaste någonsin. Tur att man har såna underara vänner! :) Tack igen Anny!



Kommentarer
Postat av: A

Vi kan ju inte äta muffins alltid, då blir man tjock! :) ♥

2010-03-18 @ 23:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0