God kväll!

Igår kväll var en jobbig kväll. Av någon underlig anledning hade jag ett astmaanfall  så att jag trodde att jag skulle behöva åka till akuten (antar att anfallet beror på att hundarna fäller massor + smutsar ner något så fruktansvärt nu när det är så skitigt ute..). Det enda sättet att få luft på var att lägga bak huvudet och gapa (det är okej att skratta åt den roliga bild som dyker upp i huvudet).. Helt sjukt obehagligt var det.. Nåja, jag överlevde i alla fall.

Helgens motion har det då inte varit några fel på. Igår blev det 30 minuters morgonprommis, 80 minuter på lunchen, cykel från bussen > hem> stallet och sedan hem igen och tillbaka till stallet. 25 minuters Promenad/löpning till bussen (som f.ö. inte gick när och varifrån jag trodde) och sedan en sista kvällsrunda med hundarna på 20 minuter. Idag blev det 25 minuters promenad på morgonen och 55 på lunchen, dessutom promenad till stallet (10 minuter) och cykeltur till Citygross> hem> stallet> hem. Nu har jag träningsvärk i sätesmusklerna, undrar varför? Se så det kan gå.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0