Hemma!

Det har blivit en oplanerad bloggpaus, fredagen blev fullbokad och lördagen likaså. Eller ja, nästan i alla fall, var i och för sig hemma tidigt både igår och i förrgår men jag var så trött att jag somnade i vår underbara soffa!

Det är skönt att vara hemma igen. I fredags var jag till den mycket omtalade och mycket saknade gruvstugan och berättade om arkitektutbildningen för treorna. Träffade dessutom världens bästa May, det var så roligt!!! Efteråt var jag till Flying på Stora Björn och åt tacobuffé och tittade på gazbazz improvisationsteater med mamma och några hon känner. Åt aaaalldeles för mycket, men så är det när det är gott.

Igår var vi på Wallingården på loppis och sålde lite av mormors saker, en kartong mindre och ett antal hundra mer i kassan. Ingen jättesuccé men det var ju ändå en hel kartong med saker som i stället för att slängas nu kommer till användning hos någon annan.

Ska hälsa på mormor nu, promenad i snöslasket. :)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Däjveeeed

Gruvis <3

2010-03-28 @ 16:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0