Ledig dag!

Jag hoppades på att det skulle vara sol idag. Det var det när jag vaknade men nu är den borta...

Igår kväll blev jag sur, jättesur och jätteirriterad. Jag skulle duscha, jag frös lite och kände mig almänt ofräsch öch såg verkligen fram emot en varm, skön dusch. Jag klev in i duschen och insåg att vattnet inte var mer än halvljummet. -Varmvattnet var slut! Alltså hur har de lyckats? Innan bodde det tre personer till i huset som duschade, två hundar som behövde badas och få tassarna rengjorda + en tvättmaskin som gick mer eller mindre hela dagarna. Och då var varmvattnet inte slut EN ENDA GÅNG! ååå så arg jag blev..

Nåja, en ny dag idag och jag är ledig! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Här skiner solen från en blå himmel :)

2010-03-17 @ 12:40:42
Postat av: F

Men ni hade iaf inte 6,6 grader varmt. :) Men tänk om det hade varit 6,6 grader och sol.. mmmmmmmmys!

2010-03-17 @ 22:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0