O vilken härlig da'!

Regnet slutade och molnen sprack upp, solen tittade fram och värmde skönt på ryggen när jag cyklade till bussen.
Seminariet gick bra, lika intressant som förra veckan. Efteråt gick jag för att kolla upp hur det hade gått på mina tre tentor, och tro det eller ej, men jag klarade ALLA!!! :D Jag är såååååååååå glad och sååååå lättad!!! Yey! När jag sett det skuttade jag glatt ner till gerdahallen och gick på pulsaerobics vilket också var jätteroligt. När jag sedan gick från Gerda till bussen (vid 18.30) var det fortfarande så varmt och skönt att jag gick med jackan uppknäppt, lovley! Nu har jag just ätit kvällsmat och en av mina nybakade muffins, guuud så god den var! :D

Som sagt, idag har varit en bra dag! :)

Kramar

Kommentarer
Postat av: ma

Hurra vad du är bäst!

2010-03-24 @ 07:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0