Sego

Jag fattar inte vad det är med vår soffa, mer än att den är sjukt skön. Jag blir liksom förlamad varje gång jag sätter mig i den. Jobbigt för det innebär även att jag alltid somnar, även till de bra filmerna, men mysigt förståss.

Idag har jag varit till optikern och fixat både nya linser och intyg till kökortstillståndet (jag vet att jag är seg och jag vet att det inte är okej att vara så seg att det har hunnit gå ut, men det blev så..). Dessutom har jag och Cissi varit med mamma till make up store och kollat när hon blev sminkad (hon fick ett sånt presentkort av oss när hon fyllde år och vi insisterade att få följa med). Det blev jättebra! Efteråt bjöd mamma oss på luch och sedan lyckades jag givetvis handla massor fast jag inte skulle... Inte bra.

Nu måste jag sova, är supertrött!

sov så gott!

/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0