Sista rycket

Nu är det sista rycket med pluggandet som gäller. Avsatte lite tid för stallet, ridning och "Ponnyakuten" idag. Okej, "Ponnyakuten" räknas nog inte riktigt eftersom jag ändå åt samtidigt, och äta vet vi ju att det bör man, annars dör man. Det gick jättebra att rida, jobbade med lite övergångar och pållen blev jättetrött.

Lyssnar just nu på massa sjuka låtar Anna har skickat.. Vet inte om jag ens kan kommentera dem.

Byggnadsmaterialen drar i mig, jag tror det är bäst att ägna dem lite uppmärksamhet..

Kram

Delar med mig av en låt jag blir riktigt glad av just nu.

Kommentarer
Postat av: A

visst är jag underbar? :)

2010-03-07 @ 21:23:01
Postat av: F

Hahaha, såklart du är! :P

2010-03-08 @ 13:02:21
Postat av: a

idag är det bob marley och co som gäller. liiite bättre :)

2010-03-08 @ 14:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0