Slapp dag

Jag har verkligen haft en slapp dag idag, skön, men slapp. Till att börja med sov jag ända till 10, undrar när jag gjorde det senast.. Sedan har jag bara läst lite arkitekturteori och varit i stallet. Red en stund, gick helt okej.
Snacka om att hästarna har börjat fälla hår ordentligt, det var typ; fram med borstarna och sedan fyrtiofem minuter och en halv häst (i pälsmängd alltså) senare kunde man börja fundera på att sadla. Det gör dock inget att man såhär på våren är lika hårig som hästen när man har borstat klart, det är ändå det bästa som finns! (Tur att inte mina lärare läser min blogg, de anser nämligen att man inte kan bli en bra arkitekt om man inte tycker att arkitekturen är det absolut bästa som finns..)


Fick duscha i varmvatten idag! Tjohoo!



Kram

Kommentarer
Postat av: Däjveed

OJ molnen ser målade ut! Grymmt fin bild

2010-03-17 @ 22:38:32
URL: http://basilisk.blogg.se/
Postat av: F

Tack! :)

2010-03-17 @ 22:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0