Sol!!!!

Wiiiiee!!! Solen skiner idag igen, jag blir så glad! :)
Idag hade vi föreläsning 10-12 och that's it. Hur ofta händer det?!
Själv gick jag dock upp halv åtta och släppte ut hästarna då stackars Jeanett (hästarnas ägare) och hennes sambo skulle åka hem från södra Danmark igår kväll fick punktering prcis när de skulle åka.. Jag tyckte bara att det var mysigt att släppa ut pållarna. I det här vädret kan man tillbringa många timmar i stallet. :)

Hörs senare!

Hoppas att solen skiner på er med!

Kommentarer
Postat av: David

Den skiner alltid på mig

2010-03-15 @ 17:54:57
Postat av: F

Bra Dave, det glädjer mig i så fall! ;)

2010-03-15 @ 20:05:22
Postat av: Gardhelene

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2011-01-05 @ 15:19:15
URL: http://gardhelene.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0