Sova?

Haha, igår blev en rörig kväll, men rolig. Karin ringde och frågade om jag ville äta med henne så hon skulle hämta mig vid skolan och sedan skjutsa mig till hästarna så jag kunde fodra dem. Det var bara det att vägen till LTH tydligen inte är så lätthittad så det som borde ha tagit 10-15 minuter att köra blev ca 60 min.. Å gud så vi skrattade!

Igår påbörjade vi en workshop med en arktekt från Schweitz, jag hade ångest eftersom vår förra workshop var mer eller mindre som en mardröm. Det har dock visat sig att det den här gången är det jätteroligt! Han som håller i den (jag kommer inte ihåg hans namn, lite pinsamt) är jättemotiverande och är positiv och pushar oss på ett sätt som får en att bli jättetaggad. Jag hade bestämt att jag skulle åka senast 20.00 eftersom jag skulle fodra hästarna men blev kvar till 20.30 i ren arbetsglädje! Jag berättar om projektet imorgon, men jag kan säga att det är riktigt häftigt!

Hög tid att sova!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0