Undrar när jag var så här trött senast...

Förlåt att jag inte har bloggat på några dagar.. Det har varit hysteriskt på sistone. I söndags morse var det myyys. Var uppe med tuppen och släppte ut hästarna, solen sken och jag kunde mocka i min ensamhet och njuta av tillvaron. Sedan bar det av till skolan och jag kom inte hem förrän kl.00.45. Upp igen kl. 07, iväg till skolan, plugg hela dan och hemkomst vid 00.45 (sista bussen). Imorse gick jag upp 05.30 efter ca. 3 timmars sömn, helt snurrig i huvudet. Hade redovisning idag, var långt ifrån klar men det gick bra ändå. Jag fick bra kritik, där jag kände att den negativa kritiken hade grund och inte bara var löst prat som det annars kan vara. Jag kommer att få komplettera, men det känns okej. Nu ska jag duscha, äta och soooova (har längtat sen förra veckan).

Kramar till er! 

Kommentarer
Postat av: A

du, när jag fyller år vet jag vad jag vill ha.

From the N to the eo.



(i brist på vettigt att skriva)

2010-03-02 @ 23:08:03
Postat av: F

Hahaha såklart, jag ska komma ihåg det, jag lovar! ;)

2010-03-03 @ 11:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0