Huset

Hmmm... Jag känner att mitt framtidshus börja bli lite småcrazy. Eller hur tycker ni att det låter med trädkojor i centala Malmö? Hmm, antingen blir det jättebra eller kattskit. -Det återstår att se.

Imorgon är det phaddersittning som gäller, temat är "första klass" och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Nåja, det löser sig.

Dessutom måste jag ju berätta att Nova lo är en vecka idag. Princessan. <3 

Sov så gott alla!

Har glömt bort att visa frukosten vi fick i Rotterdam. Låt oss säga att man blev mätt.


Kommentarer
Postat av: A

åh, jag ska bo i en trädkoja någon gång i framtiden! fast det har jag kanske sagt innan.. ;)



mmm. goood. dock var det inte lika kul för magen att inte äta på 12 h sen.. :P

2010-05-07 @ 10:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0