Valborg

Då så. Valborg. Vad gjorde jag? Vad gjorde ni? Jag var undefär 30 meter hemifrån hos min granne och vän Josefin. Det var en rolig kväll (natt) med mycket intressanta människor, vissa intressantare (värre?) än andra så att säga. Vi grillade och jag och Josse hade planerat att baka kladdkaka, det blev dock lite bråttom som alltid så den fick vi klara oss utan, även om jag suktar efter den fortfarande. Får se till att göra en i helgen.  Jag kan också meddela att jag gick och la mig kl 06.20 på lördag morgon och jag har fortfarande inte återhämtat sömnen och därav mitt lite taffliga bloggande de senaste dagarna.

Den lilla princessan mår bara bra. Hon blir bara piggare och starkare för var dag som går. :)

Nu blir det lite gröt och sedan lite skissande, jag tror att jag har hittat en bra utgångspunkt nu.

Här är tomten:

Kommentarer
Postat av: Däjveed

Bra Fredrika! Lägga sig tidigt ska man, men kanske inte SÅ tidigt :P

2010-05-04 @ 21:29:52
Postat av: Emma

Bra jobbat Fredrika!! Helt rätta takter, men inte så konstigt att du är trött då.. ;) Kramar

2010-05-05 @ 20:00:50
URL: http://annaemmma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0