About Berlin, dag ett.

Ska försöka lägga upp lite bilder från Berlin framöver, jag har huuur många som helst.. Vi börjar från början. Dag 1.


Vi åkte färga från Danmark till Rostock. (Fråga inte vad som hände med texten, men jag orkar inte fixa det..)




Vi fick Seanet på telefonerna. Vi  undrade hur den operatören kan klara sig om de bara finns "at sea"..


Efter nio och en halv timme kom vi fram till Berlin. Försökte fota från bussen. Gissa vad det är? (Anna får inte gissa.)


Efter att vi hade lämnat våra saker på vandrarhemmet gick vi ut och drack förglada drinkar. :)



Nu ska jag se klart på "Sagan om ringen" ( äntligen kanske vissa skulle säga) sen sova!

Nattelinatt! 

Kommentarer
Postat av: Anna

vaddå jag får inte gissa... grrr

2010-11-14 @ 19:08:15
Postat av: F

Haha så är det! :P

2010-11-14 @ 21:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0