Måste jag vara så hopplös?

Glada som få gick vi idag ut från föreläsningssalen redan kl 15.50 då föreläsningen var slut och traskade till bussen i gemensam trupp. Jag hade glömt mina regnbyxor uppe i ateljén men tänkte att det inte spelade någon roll eftersom det inte snöade så jag behövde dem inte. Halvvägs till Staffanstorp började jag fundera över var jag hade lagt mina nycklar och började kolla alla fickor på jackan och byxorna samt hela ryggsäcken när jag insåg: Nycklarna låg i regnbyxorna! Bara att hoppa av bussen vid första hållplatsen i Staffanstorp och ta första bästa buss heeela vägen tillbaka... Så, istället för att komma hem kl 17 kom jag hem typ kl 19. Bra Fredrika, Verkligen jättebra!

Kommentarer
Postat av: Maria Ericsson

Du....de man inte har i huvudet får man ha i benen!! :)) Tur du att du kom på det innan du han till dörren, förstår vad du skulle vara irriterad då!!!

Nått positivt är ju att du inte kommer att göra om det på ett TAG iallafall :)



// Kusin Maria



Ps. Snart är de Jul iihhhhh. Kul eller hur :)

2010-11-26 @ 08:06:11
Postat av: F

Hahaha helt sant! Får hoppas det, man blir ju inte så lite matt..

Ja!! Det är underbart, och då kommer jag hem! :)

2010-11-29 @ 08:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0