Oplanerad skola och flörtiga butiksbiträden

Kom till skolan imorse i tron om att vi hade föreläsning eftersom det var det som stod på schemat. Men icke, helt tomt i salen och jag kunde inte få tag på någon för att få reda på var alla höll hus. Till slut visade det sig att nej, vi hade ingenting idag. Nähäpp. Fixade lite smågrejer i skolan och åkte sedan ut till Nova lund för inhandling av lite julsaker och annat smått och gott. Inte vet jag varför men jag fick en kasse gratis på Ö&B "för att jag var så vacker" och en egen kassa med en mycket smörig kassör på mekonomen. Intressant, det är väl bara att ta åt sig! :) Just ja! Jag har hittat en ny favoritbutik också, Bolagret. Dom har allt möjligt roligt i inredningsväg till överlag bra priser och snygg design. Me like.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0