Så fruktansvärt arg!!!

Vad är det för fel på folk egentligen?! Hur svårt ska det vara att skilja på mitt och ditt?! Var är moralen egentligen??
Idag när jag kom till parkeringen efter skolan hade någon gjort inbrott i bilen, dom hade krossat en ruta och stulit stereon och rotat runt i  handskfacket. Ytterligare två bilar var drabbade och en av ägarna hann komma medan jag pratade med polisen. I hans bil var det enda dom hade stulit ett USB-minne. Hallå!! Vad är poängen att göra inbrott för att stjäla en bilstereo modell äldre, ytterligare en stereo i en annan bil och sen ett j*vla USB-minne värt 100 kr??? Skaffa ett jobb för i h-vete och skaffa ett liv!!!! Jag blir så sjukt förbannad. Jag fattar inte vad det är för fel på folk, att man kan göra det över huvudtaget, att man kan stjäla andras saker. Hemskt ledsen men jag fattar inte!!
Alla människor som gjort något sådant, eller något annat kriminellt är jag inte det minsta intresserad av att ha i mitt liv. Om någon känner sig träffad: Ta tag i ditt liv eller försvinn!

Tack för mig!
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0