Så underbart

Charlie har något speciellt, han är något speciellt. Han är alldeles, alldeles underbar! Det är få hästar jag har fått sån kontakt med. Jag menar inte att jag inte haft det med de andra, men det är liksom lite mer på nåt vis.. Han ger enormt mycket tillbaka och är så fantastiskt tillgiven. Han får mig verkligen att känna mig som hans bästa vän och han verkar alltid uppriktigt glad att se mig, ger alltid allt och gör allt jag ber honom om. Bara vi kan komma ifrån nerverna, eller snarare flyktbeteendet så kommer han att bli en riktigt stjärna!

Kärlek till honom som följer mig var jag än går. :)

Alla ni som inte rider kanske tycker att detta låter jättemärkligt, men ni andra hoppas jag förstår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0