Tillbaka

Nu är jag tillbaka i Sverige och Skåne igen efter tre underbara dagar i Berlin. Det har varit väldigt intensivt som alltid när man är på studieresa men också väldigt intressant. Vi har sett massor av fina och fantastiska byggnader som vi har läst och pratat om 1000 gånger. Jag är nästan helt säker på att jag kommer att åka till Berlin fler gånger, det är en riktigt trevlig stad!
I tisdags fyllde jag ju år och fick en underbart bra start på födelsedagen tack vare bästa Anna som släpade upp alla andra i vårt rum kl. 07.00 för att sjunga för mig och hade fixat paket. :)
Kvällen tillbringade vi på en fin restaurang där vi åt tidernas godaste stenungsbakade pizza. Några av ingredienserna var; Mozarella, mascarpone, gorgonzola och färsk spenat. Mmmmm...

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: David

Men ni festade väl också på kvällarna hopas jag!?!?!?

2010-11-11 @ 18:03:01
Postat av: Anonym

Nje, det är nog synd att säga. Ska man upp tidigt på mornarna och vara aktiv hela dan så är man ganska trött ändå. Men det fanns ju ett ANTAL andra som höll igång bra..

2010-11-16 @ 00:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0