Film

I förrgår såg jag och mamma filmen "Dear John", -en heelt underbar film regisserad av Lasse Hallström. Den var verkligen superbra och ni bara måste se den. Jag satt givetvis och bölade, men jag är ju lite känslig å andra sidan.



Igår såg vi "Hachi" som också var superbra, att Richard Gere spelar huvudrollen gör inte saken sämra, jag tycker att han är riktigt riktigt bra! Jag grät dock om möjligt ännu mer än i förrgår.. Det hände egentligen inte jättemycket men den blev ändå inte seg. Filmen är baserad på en sann berättelse om hunden Hachi (Hachiko som den hette på riktigt) som kom och mötte sin husse på tågstationen varje dag han kom från jobbet, tills husse en dag plötsligt inte kom hem.. Mer säger jag inte för ni måste se den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0