Låång vecka. Nu igen!

Vilken vecka det har varit! Tidiga morna och sena kvällar, inte bra. I fredags var det dags för bedömning av veckans hårda hårda arbete och det gick faktiskt bra. Fick skippa mitt berg jag hade tänkt bygga in huset i, men det gör inget.

Igår var en riktigt bra dag. Först gick jag upp, åkte till stallet och släppte ut hästarna sedan åkte jag iväg med Sara på hopptävling. Hon red både Loppan och Emmas häst Honung vilket gick riktigt bra. Det var också allsvenskan och jag hejade givetvis på Flyinge som kom på 4:e plats i första omgången. :)
Efter tävlingen var jag in och fikade med Sara och sedan på kvällen var jag bjuden på middag hos världens bästa Anna och hennes familj. UNDERBART gott!!! :) Efter maten åkte vi in till Malmö på gallerinatten och kollade på lite utställningar. Många var förvånansvärt bra och det blev ett finfint avslut på en finfin dag!

Affären nästa!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0