Kroatien

Hello!
.
Gratis internet på hostelet och Annas dator equals bloggning.
.
Bussresan gick bra, den var inte alls så jobbig som jag hade trott. Vi kom fram till Zagreb kl 07 i morse och har efter det hunnit med mycket. Efter frukost var vi på 4 timmars stadsvandring och efter det var det fri tid, men med uppgifter att göra fram till kl 18.40 då vi skulle på föreläsning. Innan dess hann det bli panik med maten då uppgiften tog lite längre tid än Nina hade räknat med. Jag, Anna, Issa och Emma lyckades hitta en Italiens restaurang med underbar personal och om möjligt ännu godare mat! Jag åt Pasta Alfredo vilken var så god att jag dog lite.
.
Efter den sega och tråkiga föreläsningen gick vi ut i spöregnet i shorts och sandaler och sprang hela vägen tillbaka till hostelet. Vi fick springa en bit, sen pausa lite under tak och sedan springa igen. Nu när vi sitter inne i det torra så var det faktiskt hysteriskt roligt.. :P
.
Förutom nu på kvällen har vi haft ca 22-23 grader och strålande sol. Helt underbart väder och Zagreb visar sig verkligen från sin bästa sida såhär års med massor av blommor som doftar alldeles ljuvligt!
Nu är det bara att hoppas att regnet drar förbi under natten!
.
Dags att vara social! (Hinner inte läsa igenom och rätta stavfelen)
.
Kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad skönt med sommarvärme, är lite avis...

2011-04-13 @ 16:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0