Uäsch!

Igår när jag la mig i sängen upptäckte jag till min fasa att det satt en gigantisk spindel i taket i sovrummet. Jag som hatar spindlar! Den var säkert 3 cm i diameter och jag är övertygad om att den satt där och planerade hur den skulle hoppa ner på mig när jag släckte. Det var bara att bita sig i läppen och ta en tidning för att slå ihjäl den. Dock är det bra om man får in en fullträff i ett sånt läge, men icke. Vad tror ni hände?! Jo spindelh*lvetet försvann, snabb som en blixt!! Åååå hur skulle jag kunna sova där inne någonsin igen? Efter mycket sökande fick jag syn på den under sängen så jag tog tidnigen igen och slog. Hårt. Sen vågade jag inte lyfta på tidningen utan tryckte på den lite extra. Den gången träffade jag och spindeln blev platt. Tack och lov.

Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha

2011-04-08 @ 10:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0