IKEA

Gick vilse med Anna på Ikea idag. Eller rättare sagt, vi gick lite i en cirkel, -mest för motionens skull. Såklart. 

Skämt och sido, ja vi tappade bort oss för ett slag men kom relativt snabbt tillbaka dit vi skulle och en hel del bra saker blev inhandlade! Bland annat kan nämnas att det nu, för första gången på 2 år är ordning under min diskbänk, att jag ÄNTLIGEN har fått tummen ur och införskaffat två svarta lampfötter till köket plus att jag har köpt en skrivbordslampa som jag har suktat efter i ett år. Heja mig!

En enda sak måste jag byta (känns lite som en regel när folk varit på IKEA) eftersom jag lyckdes tappa bort min lapp med alla mått. Ibland blir man så fruktansvärt trött på sig själv. Har tänkt sätta in en låda i ett av mina köksskåp där jag kan ha bestick och sånt, men lyckades givetvis köpa en som är för bred.. Som tur är ska Sara dit imorrn så jag följer med henne och barnen så får jag den bytt på en gång. Jag vill verkligen få ordning på lägenheten nu, det känns som om det börjar bli dags efter två år.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0