Long long time ago..

..Men jag tror att det är dags att ta tag i det här igen. Jag är tillbaka i Skåne och är för tillfället inte jättepositiv, men det går snart över, måste bara vänja mig igen. :)
I måndags träffade jag Sara och sötaste barnen, Olivia ville sitta i mitt knä mest hela tiden och var jätteglad, det är skönt att veta att någon är uppriktigt överlycklig att man är tillbaka. :)
I tisdags var jag hos Josse vilket också var mycket trevligt! Vi åt kakbuffé (jag vill inte ens berätta hur mkt jag åt.. ;)) och sedan red vi. Först red jag prinsen Wirre som var vansinnigt pigg och vansinnigt glad och sedan provade jag Olivia som var jättetrevlig!

Nu ska jag stryka och försöka bli lite peppad på livet (dålig kombo kanske..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0