Små Citroner Gula

Inatt låg jag och läste till 02.30. Jag kunde inte sluta innan. Det var helt omöjligt, jag försökte flera gånger men min blick var som klistrad vid de där små svarta bokstäverna. Jag fick låna en bok av mamma och den var riktigt, riktigt bra! " Små citroner gula" heter den och är skriven av Kajsa Ingermarsson, den ska tydligen bli film till hösten också. Om allt går som den ska kommer den på bio nästa höst, jag tror att det blir en "måste-se-film".

På tal om nästa höst, undrar hur livet ser ut då? Mitt liv känns väldigt flexibelt och nästan lite flyktigt just nu. Antar att det är så när man pluggar. Om man har villa, volvo och fast anställning så är det ju annorlunda, då blir nog varje år ganska lika. Kanske förhoppningsvis, man vill nog inte att saker ska förändras då. Det känns lite läskigt att tänka så..


Hur som helst så är "Små citroner gula" en VARMT rekommenderad bok!

Och nej, korgen till köket passade inte i alla fall. Vem f*n gör ett skåp som är 54,5 cm djupt?!

Små citroner gula (pocket)


Kommentarer
Postat av: Anonym

IKEA!?

2011-08-22 @ 07:35:34
Postat av: F

Va?

2011-08-22 @ 10:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0