Dalarna <3

Nu är jag hemma i ett snöigt, vackert Borlänge. Har varit utan internet i Stockholm, eller ja, jag hade på Carros mobil, men  därifrån orkade jag inte blogga. Hur som har jag haft tre underbara dagar i den stora staden. Bland annat fick Carro fria händer vad gällande mitt hår och det blev verkligen asbra! Carro, -du är bäst! I måndags var vi ute, det var roligt och... eum intressant. Bland annat träffade vi en kille som jag växte upp med, hans mamma var dagmamma till mig. Otroligt roligt! Annars har jag fotat och handlat lite julklappar och lite annat smått och gott! Bland annat gick jag in på "Bengans" (skivbutiken på drottninggatan) och kom givetvis ut med två skivor påsen. Sugerplum fairy's "Young and Armed" och Lykke Li´s "Wounded Ryhmes". Jag är hopplös.

Igår anlände jag till Borlänge kl. 11.08. Jag har redan hunnit med massa saker och jag är så glad att vara hemma! :)

Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0