Duktig eller bara galen?

Igår var jag en sjukligt ambitiös människa. Jag klev upp 05.30 och kollade på gårdagens avsnitt av julkalendern och åt frukost innan jag satte mig på cykeln i stormen och cyklade till simhallen och simmade i 50 minuter. Efter det cyklade jag och hämtade bilen som var på verkstaden, handlade lite och körde hem för att lämna maten, ta ut hästarna och cykla till bussen. Det blev lite stressigt så när jag kom fram till bussen precis i tid så kom jag på att jag hade glömt ställa in grejerna i kylen! Inte kul eftersom jag hade haft den sjukaste medvinden påväg dit, men vad gör man? Det var bara att cykla hem i motvinden (det kändes ungefär som om jag cyklade genom en vägg gjord av skumgummi..) sedan in med maten och tillbaka de 2,5 kilometrarna till bussen.. :/ Sedan blev det skola i ca 6 timmar och promenad ner till stan (ca:2 km) för att uträtta lite ärenden innan det bar av hemåt igen. Väl hemma städade jag och rensade bland mina plastburkar innan Josse kom och kollade på Idol. Nice fredag? Ja, jag fick iaf mycket gjort och en hel del motion.. 1,2 mil på cykel, 2 km promenad och 50 minuter simning. Jag har sjukaste träningsverken i mina knän efter simningen!! Sjukt konstigt men helt sant..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0