Effektiv dag, - love it!

Jag har en sån där effektiv dag idag och jag älskar det! Jag har diskat, städat lite, varit och handlat samt pluggat so far.
Denna andra advent bjuder skåne på växlande molnighet, (normal) blåst och ca 4 grader varmt. -Ingen snö i sikte alltså men jag känner mig ändå rätt nöjd med dagens prognos efter gårdagens JÄTTEblåsiga och JÄTTEregninga väder. Och ska jag vara ärlig så är jag rätt glad att det inte är snö än. Jag uppskattar inte riktigt snön i skåne, det är mest halt och massa drivor över vägarna. Det enda positiva är ju att det blir ljusare, men det är inte alltid som den effekten uppnås heller då det oftast är kalt mella drivorna då det blåser så mycket. Med andra ord kan snön gärna dröja lite till om jag får välja.

Nu ska jag återvända till mitt tekniska snitt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0