Träningsvärk.. -Överallt!

Igår blev det en riktig genomkörare må jag säga! Först mockning och ett lättare dressyrpass (iaf för Zopran, jag var en aningens svettig kan jag meddela..). Det var länge sen jag red Zopran och han har verkligen blivit superfin! Han ver en riktig fröjd att rida, ordentligt frammåt och ett bra stöd på bettet, han trampade på ordentligt och jobbar igenom kroppen. Duktiga Zopan och duktiga duktiga Emma! :)

Efter stallet blev det friskis med mamma. I och för sig var det bara ett vanligt medelpass, men om man tar i ordentligt blir det riktigt jobbigt ändå. Nu sitter jag i soffan med träningsvärk mest överallt, men inte brutalt, bara sådär härligt så att man känner att man har gjort något vettigt.. ;) 

Dagens låt:
Jag kan inte låta bli att älska den här låten, den är fantastisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0