Tuff vecka

Sorry att jag har varit lite frånvarande senaste veckan. Vi hade redoisning på vårt projekt igår så det har varit MASSA jobb. Igår totaldäckade jag vid 21 och vaknade först kl 10 idag efter att ha varit vaken i 38 timmar utan sömn.. Jag tror att mina 13 timmars sömn var befogade!

Redovisningen gick jättebra, jag och Anna har ritat ett dagis och fick fantastiskt bra kritik, vi är mer än nöjda! Jag tror att det var den bästa under hela utbildningen so far. :)
Lägger upp bilder sen, nu måste fortsätta här hemma eftersom mitt tåg går imorrn bitti och jag ska hinna tvätta, stryka, damsuga, packa och plugga lite innan dess. Och just det! Sova också! ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Vi är grymma vi ;) trevlig hemresa!

2011-12-18 @ 10:20:03
Postat av: F

Haha japp, kan ju inte annat än instämma! ;) Jag vet att vi inte skulle höras förrän den 16:e januari, men jag var faktiskt tvungen att skicka ett sms om det fina vita.. :P

2011-12-18 @ 11:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0