Bildbomb från Köpenhamn

As always är det copyright på bilderna.

Ett fint räcke i jugend-stil.


Antagligen den vackraste kyrkan jag någonsin varit in i, Vor Frue Kirke. (Dock inte så vacker utvändigt..)


Anledningen till vårt Köpenhamns besök: Passager.












Mitt och Annas lunchställe för vår medhavda matsäck. Det var väldigt fint, men vi fick lov att prata danska.. ;)


Och jag hittade massor av häststatyer, bland annat denna JÄTTE inne på Thorvaldsens museum, den var nästan skrämmande..



Och några bilder som jag tyckte blev jättefina på några söta vänner.

Först ut: Anna


Sabina (Hon hittade en underjordisk gång som ledde in i ett hus.. Mysko..)


Issa


Emma


Hanna

Kommentarer
Postat av: tiny

tack F! Duktig du är på att fota :)

2011-02-06 @ 11:41:05
URL: http://tinyprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0