Och storm blev det...

Som det blåste inatt! Här kom det nog i och för sig "bara" upp i 28 m/s, men tro mig, det är tillräckligt! Det räknas som storm med god marginal, men om man jämför med byvindarna i Hanö var det en riktig baggis, även om det flög tegelpannor av taken. (Jag funderade seriöst om jag skulle sätta på mig cykelhjälmen när jag skulle ut och fodra hästarna i morse..) Men som sagt: Byvindarna i Hanö i Blekinge var mycket värre då dom var uppe i 40 m/s och då ska tilläggas att gränsen för orkan ligger på 32,7 m/s. Då kan man i alla fall förstå lite hur fruktansvärt mycket det blåste. Lite Scary..

Hellre riktigt kallt och vindstilla än plusgrader och storm säger jag.. Vad säger ni?



Kommentarer
Postat av: Alexandra

jobbigt med storm!

2011-02-08 @ 18:40:02
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja lätt kallt och vindstilla hellre än storm! Håll i hatten min vän! Kram

2011-02-09 @ 19:54:50
URL: http://annaemmma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0