Stockholm 2011

Mysbelysning



Fin Sitt..puff(?)


En av Annas kärlekar, hon smälte.. ;)


En av mina kärlekar. Måste ha!!!


Fin men stor


Pure, -salongen där Carro jobbar.


Stockholm by Night


Mitt underbara nagellack




...Och jag


Och numera har jag dessutom fina ögonbryn (som jag givetvis inte hade format när jag tog denna bilden, planen var att visa hårfärgen, men det blev lite för inzoomat..)


Tur att man har en vän som vet vad man passar i och vad som är och blir snyggt.. Hur skulle jag se ut utan Carro?

Jag har väääldigt många fler bilder så det kan hända att det dyker upp fler framöver. :)




Kommentarer
Postat av: ma

Tummen upp för ditt hår, kanon!

2011-02-18 @ 08:01:10
Postat av: Emma

Hörru fröken inte var då ditt hår så kort heller, jag har ju typ samma längd.. Men väldans snyggt var det! :) Å kanonläckert nagellack!! Kram

2011-02-18 @ 16:53:29
URL: http://annaemmma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0