Stockholm!

Sitter i Carros lägenhet på Götgatan på Söder och väntar på att hon ska vakna, har passat på att plugga lite, inte så kul, men det är lika bra att passa på.

Igår var jag på Stockholm furniture fair vilket var mycket roligt och det fanns galet mycket att se. Om ni funderar på att göra om hemma, så vänta och gå på möbelmässan först, man får ENORMT mycket inspiration och allt finns samlat under ett tak. 80% av sakerna skulle man knappast ha råd att köpa, men som sagt så är inspirationsflödet enormt!

Igår kväll var det hårstylingkväll av Carro för mig och Carros lillasyster Anna på salongen där Carro jobbar (Pure på Linnégatan). Resultatet blev underbart bra! Nu är jag "korthårig" och brunett, belive it or not! :)

Lägger upp bilder när jag kommer hem igen.

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Emma

Å väntar med spänning på bilder! Carro är ju skit duktig så det är säkert toksnyggt! Vad kul det skulle vara om hon ville styla mig nån gång å! :) Kram

2011-02-13 @ 19:52:47
URL: http://annaemmma.blogg.se/
Postat av: Anna

hmm. korthårig lär du ju inte vara.. men med dina mått sett så. :P

2011-02-13 @ 21:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0