Tips!

Jag vill bara rekommendera produkter av märket "North Bend". Det är "outdoor-kläder" och visst, det kan vara en tillfällighet, men mina sandaler har jag haft i, ja jag vet inte hur många år.. 8? Och det enda som blivit dåligt är kardborren vilket är helt förståeligt. Tro dock inte att jag tänker köpa nya för det, kardborren får helt enkelt bytas! Sulan är helt underbar, om jag ska ut och gå när det är riktigt varmt ute tvekar jag inte en sekund om jag ska ta sandalerna, jag behöver aldrig oroa mig för att det ska var för dålig dämpning för att gå långt på asfalt. Det känns som att gå på luftkuddar eller moln i dem för att de är så mjuka och fjädrande! Jag har också ett regnställ som är helt outstanding! Det är jättebra passform och underbart material. Regnstället har jag kanske haft i 3-4 år och det har aldrig regnat igenom, trots att jag har använt det flitigt. De flesta av er vet ju hur mycket jag cyklar..

Ville bara tipsa om det om ni ska köpa något liknande. :)

(Jag tror att det är Team Sportia som är återförsäljare..)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

tack så jättemycket! ska till grekiska ambassaden idag för att visa upp boken och se om de kan hjälpa mig få den publicerad :D rekommenderar verkligen att båtluffa nästa gång du åker dit :D

2011-02-11 @ 12:10:54
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0