1000 namn och en viktig födelsedag

Jag håller just nu på att sammanställer massa arkitekter före 1800, vad dom har gjort och vilken epok de tillhör. MYCKET spännande!
Sara ringde vid 19.30 och frågade om jag ville komma ut i stallet en stund, tur att jag har henne som får ut mig, annars hade jag blivit sittandes inne hela dan idag också. Vi tog ut Loppan och Nova en stund på ridbanan, Sara ledde Loppan först så gick jag och busfölet efter. I början tyckte hon att det bara var ett konstigt påhitt att gå runt på ridbanan och försökte hitta på massa bus, men efter en stund slappnade hon av och skötte sig exemplariskt. Vi la också fram en bom som vi provade gå över, eller ja gå och gå... Vissa hoppade givetvis högt över! Men hon var riktigt duktig! Vi var väl ute ca 30 min med hästarna och pratade lite sen så jag hann få lite frisk luft i alla fall! :)

Vill bara berätta såhär i sista stund att en mycket viktig man fyller 52 år idag. Grattis Gessle!

Lite mer plugg nu, sen sängen!

Kommentarer
Postat av: tiny

Du är så duktig :)

2011-01-13 @ 14:35:06
URL: http://tinyprincess.blogg.se/
Postat av: F

Sv; Tack! :)

2011-01-15 @ 00:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0