Så gott att jag nästan dör!!

Köpte en chokladkaka på Citygross för ett tag sen. Dom hade satt ner priset (jag lovar att det var för att dom skulle sluta sälja den) så jag tänkte att tja, prova kan man ju alltid. Just den sorten jag köpte var med apelsinsmak och OMG! -Den är helt underbar!!!
Den är handgjord, innehåller minst 60% kakao och är ekologisk. Den innehåller heller inga konstigheter, fabriken drivs till 100% av förnyelsebar energi och den är fri från mjölk så laktosallergiker kan äta den samt både vegetarianer och veganer (då måste den ju även vara fri från ägg?..). Den smakade inte jättemycket apelsin, men är ändå himelskt god! Märket heter "Plamil" och deras hemsida är http://www.plamilfoods.co.uk/ . Det bästa är att den inte ens är särskilt dyr så om ni kommer över en så prova, för den är riktigt bra! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0