Shopping (idag igen)

Jag var in på Lagerhaus idag igen, nu hade dom ytterligare rea, inte nog med att dom har halva reapriset, det var dessutom tag 3 betala för 2. Köpte lite smågrejjer, totalt 7 stycken och jag har insett att jag inte kan hålla på att skriva att jag har handlat en massa och sen inte visa vad, så jag ska försöka hinna fixa bilder i helgen! :)

Kollade igenom datorn lite och hittde bilder från studenten. En känslomässigt kluven dag, precis som vädret. Solen trängde igenom de svarta molnen och jag hade så mycket saker runt halsen att jag nästan välte frammåt och man såg knappt min klänning! :)




Kommentarer
Postat av: Anna

haha vilken tjockis du var!! XD

2011-01-21 @ 00:17:04
Postat av: Dirty David

Vart fan är jag?

2011-01-21 @ 10:50:15
Postat av: F

Haha Anna, menar du när jag tog studenten eller när jag var bebis? ;)

David, mycket bra fråga, har inte knappt nån bild med dig.. :( Du sprang ju omkring och var lika crazy som vanligt! ;)

2011-01-21 @ 21:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0