Träning för Emma

Idag red jag lite dressyr för Emma på hennes häst Zopran. Det var vääldigt länge sen jag red honom sist och det var roligt att se vad som hänt sen dess, vilket är en hel del!! :) Vi jobbade med övergångar och tempoväxlingar och frågan är vem som blev tröttast, Zopan eller jag? Det var både roligt och skönt att ha någon som kunde skälla lite på mig och upplysa mig om mina brister och fel och mot slutet gick det riktigt riktigt bra! :)
Tack Emma!

Zopran (Som vanligt copyright)



Nu på kvällen har jag och mamma sett på film. Vi såg "The blind side" med bl.a. Sandra Bullock, en underbar film baserad på en verklig händelse som verkligen fick en att fundera över viktiga saker. Rekommenderas starkt!



Over and out
F.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ha ha som jag skrev på min blogg.. Ni jobbade kanon bra! Kul att oxå kunna SE skillnaden på hästen inte bara känna! Kram på dig!

2011-01-04 @ 10:22:38
URL: http://annaemmma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0