Love this!

Den här sommaren är och kommer att bli den bästa!! P&L är magiskt har sett en rad helt fantastiska konserter redan och flera har varit överraskande bra. Bl.a har jag sett Paolo Nutini (skön röst och härligt sväng), Lykke li (vackraste scenkläderna någonsin!!), Kings of leon (magiskt), 30 seconds to mars (fullkomligt urflippat och helt härligt), The Ark feat. Dalasymfoniettan (kan knappt beskrivas med ord, både publiken och bandet blev helt tagna). Så ja, vad har jag att klaga på? :)

Som bonus på detta träffade jag en snubbe fråm EMI Music idag i och med Roxette-resan. Helt otroligt roligt att träffa nån som jobbar inom musikbranschen som man kunde disskutera musik med, som har samma smak som jag. Den här sommaren kommer jag leva på länge!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0