Träning

Var ute och sprang i kvällssolen igår runt sjön. För det första är det så vackert där nere såhär års (speciellt på kvällarna, det är därifrån bilden 4 inlägg ner kommer ifrån) att man egentligen vill stanna där, men är man ute för att träna så tränar man! Rundan är ca 6 km varav jag sprang 5 och gick den sista, jag håller fortfarnade på att jag måste ta det lugnt nu i början, men ska väl smygöka lite. Det känns som ett ganska bra upplägg att varva sjön med Mellsta där jag kan springa 2x2,5 nu i början och sedan lägga på fler 2,5or. Dessutom är det en enorm skillnad då Mellsta är väldigt kuperat medan sjörundan är ganska plan. Favvostället att springa på är en del av sjörundan där man springer på en gammal järnvägsvall som går snett över sjön. Det ultimata stället! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0