Funktionärsdag och körning

Dagens första uppgift idag blev ponnymotion, körde Dunder på ridbanan vilket är hysteriskt roligt! Han är så pigg och glad att han helst vill speeda hela tiden. Tränade övergångar och precisionskörning vilket han tycker är superkul! Det är fantastiskt att en häst på 80 cm kan vara så snabb! :)
Vid 11 bar det av till Flyinge för att agera funtionär på nationell ponnyhoppning vilket också var kul bortsett från att jag blir så nervös när dom rider för att jag tror att dom ska krascha i vart annat hinder. -Speciellt när barnen sitter och bromsar sina alltför heta ponnyer medan föräldrarna står bredvid och smacka hysteriskt...

Nu är jag så trött att jag håller på att somna och ska därför gå och sova, jag hoppas att alla har haft en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0